(+48) 224449200 lepiej nie oddzwaniaj | ![]() |
![]() |
Wpisany przez Roman Drochomirecki | piątek, 28 stycznia 2011 16:17 |
Na różnych stronach aż kipi, że z numeru 224449200, który wydzwania i samoczynnie się rozłącza po ok 10 sekundach - musi tkwić jakiś haczyk. Nie mają znaczenia tel. komórkowe czy stacjonarne. Do mnie dzwoni telefon o różnych porach dnia, od ok 15 stycznia - co drugi dzień. Normalnym odruchem jest odebranie telefonu i mniej lub bardziej konkretna rozmowa. Tutaj mamy kompletną ciszę i samoczynne rozłączenie. Można przypuszczać, że oddzwonienie pod ten "specjalny" numer może nas nieźle kosztować. Ile, tego nie wiem, bo nie jestem zainteresowany kolejnym naciągactwem. Z tego, co zdążyłem się zorientować u innych abonamentowców rachunek wzrasta dwukrotnie, a operatorzy są bezsilni i nie mogą zablokować numeru, który jest numerem premium. Poza tym taki numer może być co chwilę przenoszony na innego właściciela i blokada nic nie da. Jest to zabieg krótkotrwały. |
Komentarze
Dzwonią z (22) 899-20-58 ale u ciebie wyswietla sie właśnie 224449200.
Proszę uważać na tą firmę - ja na pewno nie skorzystam z ich usług.
Dziś o 14.55 miałam telefon z opisywanego tutaj numeru. Nie zdążyłam odebrać. Przy pierwszej sposobności wpisałam ten numer w wyszukiwarkę i odnalazłam tę stronę.
Drodzy Państwo, jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Nikt za darmo nie dzwoni żeby nas uszczęśliwić zawsze jest jakiś "haczyk" i warto o tym pamiętać.
Tym bardziej nie chciałabym mieć do czynienia z podmiotem, który "puszcza" sygnał zamiast normalnie zadzwonić do potencjalnego klienta.
Jako,że chciałabym ustrzec się ewentualnych nieprzyjemności - zablokowałam numer.
Jestem pewien gdy to ja im wykręcę numer z
moimi współpracownika mi to na d...pę siądą.
Nie oddzwaniałem bo wyraznie śmierdzi mi tutaj jakąs wyjebbb
Sa to notoryczni cspamerzy. Jak sie reklamuja gnidy na swojej stronie www:
Call center
Pion Call Center prowadzi działalność w oparciu o 460 stanowisk telemarketingow ych, zlokalizowanych w Warszawie, Gliwicach i Rudzie Śląskiej. Integruje zasoby call center Arterii S.A. oraz spółki Gallup Polska Sp. z o.o. Potencjał pionu jest wykorzystywany do telesprzedaży i obsługi klienta.
Do piachu z leszczami. Zadzwonia jeszcze raz zlinczuje poprzez skarge do GIODO.
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.